Aktiv ansiktskräm

FÖLLINGE ANSIKTSKRÄM KUR (185 kr för 30 ml hos A-store)




Kom inte riktigt överens med den här krämen från början. Tyckte den kändes märklig på något sätt. Fick för mig att jag kände nån hint av mint och att det kändes som att huden blev både fet och sträv. Vet inte om det berodde på att jag ganska kort innan använt produkter med mineralolja och andra konstigheter. Det kan ju ta ett tag för huden att komma i balans efter att man gått över till naturlig ansiktsvård. Viss strävhet vet jag att jag märkt som omedelbar effekt efter jag använt krämer med tistelolja också, som är en s.k. torr olja, vilket även denna kräm innehåller. Och visst märkte jag skillnad efter ett tag. Jag upplevde att det hände nåt när jag smorde in krämen och min oregerliga hud med plitor, finnar och rodnader balanserades och lugnades. T-zonen kändes inte fet och kinderna mjuka. För mig passade den bäst som nattkräm, men även bra som dagkräm när jag var extra torr och känslig. Upplevde den som en riktigt vitaminkick.

Bäst: Känslan av att huden verkligen får en energikick av krämen.
Sämst: Något odryg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0