Ansiktsvatten med ros och apelsinblomma

LISEN ORGANICS ANSIKTSVATTEN ROS & APELSINBLOMMA (köpt för 50 % av 139 kr hos Gemenskap:grön)




Blev så glad när jag lyckades få tag i flera produkter från Lisen Organics till halva priset hos Gemenskap:grön. Att detta ansiktsvattnet då bara kostade knappt 70 kr känns bra eftersom jag tyvärr inte upplever det speciellt drygt. Jag har hällt över halva mängden i en liten sprayflaska jag köpt. Jag får ta flera kraftiga sprut för att huden ska känna sig någorlunda mättad med fukt. Något jag saknar är känslan av att porerna dras samman. Det känns liksom inte uppfriskande, vilket jag vill att ett ansiktsvatten ska göra. Kan tänka mig att det passar bra för riktigt känslig hy som inte vill ha för mycket aktivitet i huden. Doften känns....hmm..lite unken. Svårt att beskriva, men jag uppskattar den inte.

Bäst: Söt flaska.
Sämst: Det känns som att jag bara blaskar en massa vatten i ansiktet utan resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0