Paketfest :D

Idag hämtade jag ut ytterligare ett paket och två stycken damp ner i brevlådan. Måste säga att jag för det mesta är väldigt nöjd med att handla via nätet. De flesta är snabba, serviceminded och många har humana priser på frakt. Har mina favoritbutiker, men tycker det är kul att upptäcka nya med bra service. Här är dagens "skörd":

Från A-store:




1. Ljuvlig chokladlotion och chokladcerat från Föllinge

2.
Ansiktskräm spf 20 från BodyFarm

3. Solskyddsspray spf 30 från BodyFarm

4. Är en liten ekologisk chokladbit och 5. är en härligtdoftande vaniljtvål, båda dessa fick jag som gåvor i mitt paket. Snacka om service!

Har beställt från A-store flera gånger och är mycket nöjd. Nu senast mejlade jag dem för att lägga till ansiktskrämen i min beställning, inga problem. Fick snabbt svar och trevligt bemötande, dessutom levererade dom paketet omgående. Sånt gillar jag.


Från Lilla kliniken:



Dermanords Sun Protecting Oil 20

Lilla kliniken hade en för mig okänd webbshop. Kommer definitivt beställa Dermanords produkter därifrån fler gånger. Fri frakt och supersnabb leverans. Det tackar jag för.


Från TiKei:




Har länge varit nyfiken på TiKei's produkter. Beställde ett provset med tio valfria mineralprodukter och kabuki-eye pensel samt ytterligare ett prov på ögonskugga. Var lite för snabb även denna gång och missade att beställa prov på bronzer. Mejlade TiKei och fick snabbt svar av snälla Tina som meddelade att hon skickar med bronzern som gratisprov. Inte nog med det, när jag fick paketet idag hade hon skickat med ytterligare ett gratisprov på en riktigt fin ögonskugga. Det tackar jag så hemskt mycket för!

Såg nyss på min mobil att ännu ett paket väntar på mig på utlämningsstället. Bra att jag har ett ärende in till stan sen då ;P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blev också sugen på mineralsminket! Vill ha en recension! Kram

2010-04-07 @ 22:42:21
Postat av: Anonym

Det var verkligen urläckra färger. Testade de gröna skuggorna idag - skitsnygga! Recensioner kommer såklart ;) Kram på dig!

2010-04-07 @ 23:05:31
Postat av: Sani

Jättebra blogg. Har en fråga till dig.Jag såg att du beställde solskydd. Undrar vad använder du och vad skulle du föreslå för solskydd till barnen?Vad är bäst?

Hälsningar

2010-04-18 @ 15:14:44
Postat av: Jennyyy

Tack Sani, det värmer :) Jag har tidigare använt mer icke naturliga märken på solskydd, så det blir första sommaren med mer naturliga solskydd. Tyvärr kan jag inte säga ännu vad som är bra eller dåligt, men till barnen kommer jag använda BodyFarms spf 30 (vilken tyvärr inte är doftfri) och till mig själv Dermanords olja spf 20 och kräm spf 7 dessutom BodyFarms ansiktskräm spf 20. Vet att Green People har krämer till barn, men de fanns bara upp till spf 25. Ingredienslistan i Dermanords solskydd är kort och naturlig, BodyFarms helt okej. Kommer recensera längre fram. Svårt det där med naturligt solskydd. Ha det gott!

2010-04-18 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0