Trevligt initiativ

Igår var jag på en lokal hälsokost som hade besök av en av Rosenseriens försäljare. Jag fick mig en härlig rengöring, peeling och ansiktsmassage för endast en hundring. Härligt att placera sig i stolen för en liten behandling så där direkt efter en slitsam arbetsdag. Blev så kär i denna oljan som hon masserade in i ansiktet att jag var tvungen att införskaffa en idag. Doftar ljuvligt "nyduschat" som en arbetskompis sa. Funkar till hela kroppen och innehåller tistelolja, squalane (från olivolja), havtornsolja, växtparfym, morotsextrakt, E-vitamin och rosenolja. Gör verkligen huden babylen. Finns bl a att köpa på Bodystore (länk överst på sidan)

Fick införskaffat några 3-free nagellack oxå som ni ser på bilden. Färgen underst är IsaDoras Discreet Magnolia, över har jag IsaDora Graffiti Nail Top White Art - Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0