Meningslös mask

WELEDA IRIS INTENSIVE TREATMENT MASQUE (135 kr för 30 ml, finns här)




Jag hade väl egentligen inga större förväntningar på den här ansiktsmasken, även om jag hoppades bli positivt överraskad. Det blev jag inte. Den luktar verkligen jättestarkt av den där speciella "irisdoften" och jag tycker det sticker i näsan av alkohol. Vad jag gillade var konstistensen, krämig, skön och lätt att applicera. Upplever den ganska aktiv då det sticker lite i mina känsliga kinder. Men jag märker tråkigt nog ingen större effekt av masken som påstås balansera hudens fukt och fett. Blir inte ens särskilt mjuk direkt efteråt.

Bäst: Konsistensen
Sämst: Man vill ju åtminstone bli lite mjuk efteråt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0