Blomstrande härligt ansiktsvatten

FÖLLINGE ANSIKTSVATTEN NEROLI (ca 159 kr för 100 ml) 



Denna kommer bli mitt nästa inköp vad gäller ansiktsvatten efter att jag gjort slut på det jag nu testar (återkommer med recension av det). Jag gillar verkligen Föllinges naturliga produkter, flertalet nu också ekologiska. Upplever dem prisvärda. Jag köpte ett prova-på-kit från Föllinge på A-store, vilket bl a innehöll detta ansiktsvatten med en ljuvlig doft av apelsinblomma. Detta fick mig att känna mig superfräscht blommig i ansiktet. Jag ville liksom bara fortsätta badda in det i huden med min bomullstuss. Huden kändes återfuktad och uppstramad, utan att för den sakens skull kännas torr. Är anpassad främst för mogen, torr och känslig hy. Funkade i alla fall finfint på min blandhy som väl kanske är både lite mogen och känslig.

Bäst: Doften. Den är oslagbar!
Sämst: Jag upplevde det något odrygt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0