Mindre imponerande deo

WELEDA SALVIA SPRAYDEODORANT (€4.74 för travel size 30 ml på feelunique.com)





Weleda känns pålitliga och bra. Vill jag inte lusläsa innehållsförteckningar så kan jag tryggt köpa en Weledaprodukt utan att få mindre angenäma överraskningar. I det här fallet är det inte innehållet i sig som gör mig missnöjd, utan effekten deodoranten har. Luktar kryddigt fräscht av salvia, men har inte någon som helst dämpande effekt på dålig lukt i armålorna, snarare tvärtom!! Efter en dags användning stinker jag värre än värst. Detta är abslout ingen deo för mig som svettas mycket. För någon som knappt svettas eller har benägenhet att lukta lite svett överhuvudtaget kanske den kan funka. Kan tillägga att det verkar vara ett krux att få tag i en riktigt bra, naturlig deo. Har du kanske nåt tips?

Bäst: Den kryddiga doften man känner om man sprayar den ut i luften.
Sämst: Gjorde att jag hade nån märkligt, stark svettstank i armhålan ett par dagar efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0