Ren med ros

ROSENSERIEN RENGÖRING (199 kr för 200 ml på Bodystore)




RosenSerien har många bra produkter, men rosdoft är väl tyvärr inte min favorit. Vissa produkter luktar mer än andra, men några luktar ganska gott (t ex deon). Trots doften är denna rengöringskräm/mjölk en av mina favoriter. Eftersom den är baserad på aloe vera och inte vatten, är den dryg. Konsistensen är krämig och bra så den är lätt att jobba med. Jag har inte haft denna flaska hemma, utan småflaskor, så det är svårt att säga hur pumpen doserar, men att det är pumpflaska är såklart ett plus tycker jag. Jag tyckte den tog bort make-up väldigt bra och man känner sig verkligen ren efteråt. Fördelen med rengöringsmjölk/kräm tycker jag är att man oftast blir mjuk och fin i huden. Många rengöringsprodukter tvättar rent, men mina kinder och näsvingar kan strama.

Bäst: Gillade att den tog bort smink bra utan att torka ut.
Sämst: Som jag skrev, rosdoft är ingen favorit hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0