Svårt för oljor

LISEN ORGANICS ANSIKTSSERUM ROS & NEROLI (köpt för 50 % av 300 kr för 30 ml på Gemenskap:grön)




Lisen Organics handgjorda produkter i söta förpackningar gör mig glad. Jag gillar Lisen Sundgrens idé och får inspiration av hennes kreativitet. Detta ansiktsserum består av flera nyttiga oljor. Har svårt att beskriva doften, som känns lite örtig. Har testat att anväda serumet både för sig självt och under ansiktskräm. Först fuktade jag huden med hennes ansiktsvatten ros & neroli (recension kommer) och masserade in några droppar olja. Även om jag vill gilla produkten så känner jag mig inte övertygad om att det funkar på min hy. Att använda den utan ansiktskräm är inget alternativ för huden känns bara sträv och oljig. Den oljiga känslan finns kvar länge även när jag har ansiktskräm ovanpå.

Bäst: Gillar den söta flaskan med pipett. Känns lite gammaldags.
Sämst: Rena oljor verkar inte passa min hy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0