3-dagars fasta

Dåså, fjärde paketet hämtat. Pratade ju om att fasta och bestämde mig för att testa. Enligt fasteguiden som medföljde ska kroppen få ny kraft och ork och man blir piggare. Fasta kan användas som en "storstädning" av kroppen. Känner att jag behöver lite mer energi och ork, förlorar jag nåt kilo är inte det heller fel. När jag ska börja har jag inte riktigt bestämt, men som förstgångsfastare är det tydligen mest lämpligt att göra det när man är ledig så man kan koppla av och gå ner i varv. Nu pluggar jag ju så på sätt och vis är jag sällan ledig även om jag är hemma. Det lutar väl åt att jag kanske kör igång på fredag. Annonserar när jag är redo :)  Naturligtvis kan ni följa min fasta i bloggen.

Fr. Bodystore




Paketet innehöll:

* 2 st äpplejuice
* 2 st ananasjuice
* 2 st grönsaksjuice
* 3 buljongtärningar
* 1 burk glaubersalt
(ska tydligen sätta fart på magen :P)
* 20 st påsar örtté (stod att det bara skulle vara 10 st)
* 1 st fasteguide

Burken längst till höger hör inte till paketet utan är en burk med tranbärskapslar. Dottern har lite problem med urinvägar och njurar. Hoppas på dessa för att slippa fler antibiotikakurer. Har läst om många som varit besvärsfria efter de börjat med tranbär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0