Ändrat oss

Tur att vi bestämde oss för att inte betala resan med en gång, vi ändrade oss nämligen..hihi.. Gick och kände efter under dagen båda två och kände att våra dåliga erfarenheter av all inclusive tog överhand. Även om det är bekvämt och smidigt när man reser med småbarn, så tyckte vi till slut att det inte riktigt var värt att betala några tusenlappar extra eftersom det ändå fanns ett hotell inte långt därifrån, fast mycket billigare. Inget lyxhotell precis, men vi är inte så kräsna. Det är verkligen inte kul om man har all inclusive och tröttnar på maten efter två dagar. Läste också att man kunde hitta billiga restauranger med toppenmat lite här och var i området. Så...detta hotell fick det bli istället. Och det var tur vi bestämde oss igår för idag är flera resor slut och priserna är höjda på de övriga.



Kommentarer
Postat av: Sani

Jag har varit i Side förra sommaren. underbar familjeställe måste jag erkänna. Jag har själv småbarn och jag skulle aldrig ta all inclusive.Vi valde att äta ute och det blev billigare än vad de ville ha för all inclusive. Och just då var jag gravid så jag tror att jag åt så mycket och varierat, alla turkiska specialiteter flör mindre pengar.jag gillar inte att någon bestämmer vad jag ska äta speciellt och när, inte när det gäller det turkista köket som är såååå god. Jag kan rekommendera att ni besöker restauranger i den gamla delen av Side, med hundratals butiker, gatan upp och ner. Du kommer inte att bli besviken.

ha det så bra

2010-04-22 @ 13:42:36
Postat av: Jenny

Aa...glad jag blir =) Tur vi ändrade oss då! Tack snälla, det ska bli underbart!

2010-04-22 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0