Dagens skuggor

Kunde knappt bärga mig imorse, var så sugen på att testa mineralsminket från TiKei. Tråkigt nog är lampan över badrumsspegenln trasig så det var lite svårt att se. Så här blev i alla fall resultatet på ögonen:




Tyckte skuggorna var väldigt lätta att arbeta med tillsammans med eye-kabukin. De fäste bra i borsten och trillade inte ner under ögonen när jag skille måla. Dessa produkter använde jag (fr. v.)

* Concealer Yellow 

* Ögonskugga Karma

* Ögonskugga Summer

* Ögonskugga Serenity

Använde concealern på det lite mörka under ögonen. Funkade mycket bra. Lade sen Summer på hela ögonlocket och längs med undre fransraden. I globlinjen, yttre kanten på ögonlocket och i yttre kanten av undre fransraden använde jag Karma. Avslutade med Serenity som highliter under ögonbrynen. Mascaran jag använde är min nya volymmascara från Dr.Hauschka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser snyggt ut. Är concealern i pulverform? Jag har letat med ljus och lykta efter en bra concealer att ha under ögonen.



kram

Charlotta

2010-04-08 @ 19:10:17
Postat av: Jennyyy

Ja, skuggorna var riktigt fina. Concealern är i pulverform, men fastnar riktigt bra utan att drälla omkring i ansiktet :) Kram

2010-04-08 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0