Dr Hauschkas bra tandkräm snart slut

DR.HAUSCHKA FORTIFYING MINT TOOTHPASTE (köpt för 52 kr på Hälsokraft)




Hela familjen gillar verkligen denna tandkräm. Vi har flera olika tandkrämstuber stående på handfatet, men ingen har gått lika snabbt åt som Dr.Hauschkas (alla innehåller lika mycket). Till och med sambon, som rynkat på näsan åt naturliga tandkrämer, gillar denna. Den löddrar inte särskilt mycket, men är ändå inte en sån där tandkräm som bara "försvinner" när man ska borsta med den som många andra naturliga tandkrämer gör. Den smakar mycket fräscht av mint utan att vara för stark och tänderna känns väldigt rena efteråt. Tyvärr har jag ännu inte hittat den billigt nånstans på nätet.

Bäst: Man känner sig väldigt ren och fräsch i munnen efteråt.
Sämst: Av ren vana gillar jag väl när det löddrar lite mer.


Kommentarer
Postat av: Laila

Hej! Ser att denna tandkräm finns på http://shop.drhauschka.se/se/art/tandcreme-starkande-mint.php

Jag funderar på att handla därifrån. Fraktfritt inom Sverige:)

2010-05-25 @ 09:26:56
Postat av: Jennyyy

Tack för tipset Laila! Såg att tandkrämen var dyrare i webshopen än i "min" affär, men det är ju inte säkert att den finns i så många butiker än så det är ett bra tips till er andra :)

2010-05-25 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0