Hårspray

Fick en önskan om tips på hårspray med lite vänligare ingredienser. Använder inte hårspray själv speciellt ofta, men nu när jag kom att tänka på det så är det ju alltid bra att han en flaska hemma. Här är några jag hittade:

LAVERA HAIR VOLUME & SHINE HAIRSPRAY EXTRA STRONG HOLD (€9.48 inkl. frakt hos Feelunique)




SANTÉ HÅRSPRAY (125 kr för 150 ml hos A-store)





Hittade ett par till på A-store, men känner mig lite mer tveksam på ingredienserna:

ORGANIC STYLING HAIRSPRAY (159 kr för 250 ml)




FINN & GUNNAR HÅRSPRAY SUPERHOLD (100 kr för 175 ml)





Har ni några andra tips får ni gärna dela med er!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hejhej,



Tack för tipsen!!! Nu har jag slösat bort lite arbetstid och beställt hårspray från Lavera. Förhoppningsvis kan jag äntligen få lite styrsel på kalufsen ;-)



Ha det så bra!!

2010-04-20 @ 08:17:42
Postat av: Jennyyy

Åå..var oxå mest sugen på å testa Laveras. Du får återkomma till mig med recension sen ;-) Kram

2010-04-20 @ 10:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0