H&Ms Eco-certifierade hudvård

Vet att flera gröna bloggar observerat att H&M släppt en ekologisk hudvårdsserie. Idag när jag var inom H&M hann jag även med att ta mig en kik på ingredienslistorna och en sniff på produkterna. Upplägget var väl inte det allra snyggaste, vanlig H&M anda med produkter huller om buller i ett ställ tillsammans med kletiga, halvöppna provtuber. Inte särsklit lyxigt inbjudande precis. De luktade i alla fall riktigt gott, speciellt hallon/melon. Ingredienslistorna såg väl helt okej ut, vill gärna undersöka dem vidare innan jag uttalar mig. Men visst kan jag tänka mig att köpa dem om jag behöver ett budgetalternativ. Måste nog ändå testa för att se vad H&M åstadkommit :) Här kan du läsa mer om serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0