Kvällens make up

När det ändå är fredag kan man passa på att göra sig lite extra tjusig. Efter att peelat mig och lagt ansiktsmask blev det följande make up (bortse från att eyelinern ser lite skum ut):



Använde TiKeis yellow concealer, som jag verkligen gillar, under ögonen. Sedan foundation P2 också från TiKei. Vilken passar jättebra till min nuvarande hudfärg utan solbränna. På kinderna använde jag ett ljust rosa rouge från Mine. minerals nr 2-102 Glorious. På hela ögonlocket upp till ögonbrynet la jag ögonskuggan Serenity från TiKei och på ögonlocket och längs med undre fransraden den ljust lila skuggan Jewel. Mascaran är Dr.Hauschkas volymmascara. På läpparna använde jag läppstiftet Lovely Pink från Dermanord och ovanpå det lipglosset Princess, också från Dermanord. Notera att jag har väldigt röda läppar så färgerna stämmer inte riktigt överens på nån med ljusare läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0