Lööv this!

WELEDA BABY CALENDULA SHAMPOO & BODY WASH (65 kr för 200 ml hos Bodystore, länk t.h.)




Hade länge varit nyfiken på Weledas duschkrämer innan jag köpte denna. Och det var minsann inget dåligt köp, jag bara älskar den. Har testat den ett litet tag nu, både på mig och lille knodden, och varje duschupplevelse är härlig. Man behöver bara en liten klutt till hela kroppen (använder den inte till mitt eget hår), till lilleman behövs knappt nånting. Oerhört dryg med en fantastiskt krämig konsistens. Jag tvättar mig extra noga bara för att den känns så mjuk på huden. Innehåller bl.a. mandel- och sesamolja som gör att huden känns len och smidig efteråt. Den milda doften av ringblomma ger mig vårkänslor. Passar utmärkt både till stora och små. Kommer definitivt köpa fler duschkrämer från Weleda.

Bäst: Konsistensen är bara så underbart härlig!
Sämst: Det kladdar lite i korken när tuben står upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0