Nästan som julafton

Idag kom mitt ena paket från Bodystore. Då får man ju komma på lite anledningar att ge sig iväg in till stan. Här är de flesta sakerna paketet innehöll:



1. Favvis bodylotionen till barnen, Urtekram

2. Bodylotion apelsin/vanilj fr. i+m Naturkosmetik

3. Eilas lermask tea-tree

4. Duschkräm och schampo med ringblomma från Weleda, både för stora och små i familjen.

5. Dr.Hauschka ansiktsvatten normal

6. Dr.Hauschkas volymmascara

7. Rengöringskräm fr. Dr.Hauschka

8. Läppstift oxå från "doktorn"

9. Täckstift ljus fr. Anne-Marie Börlind

10. Kvittenkräm, ännu en Hauschka-produkt

11. Intensivmask Iris från Weleda

12. Weledas Intensiv ansiktskräm mandel


Kunde inte hålla mig från att testa vissa saker på en gång :) Kan skvallra lite om att duschkrämen från Weleda är superdryg och krämig, Hauschkas läppstift verkar sitta riktigt bra, mascaran är lovande och i+m's bodylotion luktar galet gott. Ikväll blir det ett litet mini-spa för min del.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Crazy! Men jo, det är kul att storshoppa. Har varit nyfiken på Hauschkas ansiktsvatten - vill gärna höra hur den är.

2010-04-07 @ 18:22:23
URL: http://www.naturligtsnygg.se
Postat av: Jenny

Ja, visst är det! :D Jag kör en rejäl shoppingrajd då och då. Att kolla vad för nya saker man vill testa, fylla på sånt som saknas osv.



Testade själv Hauschkas ansiktsvatten bl.a. i miniförpackning. Är lite skeptisk mot de speciella dofterna, men av det lilla jag testat hittills tycker jag Hauschkas produkter verkar riktigt bra, så då får jag väl vänja mig vid dofterna. Jag återkommer längre fram med recension på vattnet :)

2010-04-07 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0