TIGI Love Peace & the Planet

Har lite dubbla känslor när jag använder mitt nuvarade schampo och balsam från TIGI Bedhead. Mitt totalförstörda hår fick nytt liv när jag började använda dessa produkter dessutom doftar typ alla produkter från TIGI ljuvligt enligt min mening. Tråkigt nog är väl dofterna inte särskilt naturliga. TIGI verkar i alla fall ha en lösning på mitt problem; Don't Panic.It's Organic! Så skriver dom om sin serie Love Peace & the Planet. Inga parabener, artificiella färgämnen eller syntetiska parfymer - Great! säger jag. När mina enorma pumpflaskor är slut blir det med stor sannolikhet Eco Awesome for me. Finns på Feelunique för 279.17 kr för både schampo och balsam 750 ml. Ingen frakt tillkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0