Tjohoo, beställt från TiKei!

Har varit lite dålig på det där med smink ett tag nu. Mycket beror på att jag prioriterat att köpa hudvårdsprodukter istället så då har allt mitt tråkiga, icke naturliga smink legat och drällt i en necessär. Har nästan bara använt mascara, mineralpuder och rouge. Eftersom jag varit så duktig och haft självdisciplin nog att följa min plan när det gäller studierna tänkte jag fira min senaste inlämningsuppgift med ett litet provkit från TiKei för att se vad jag ska förnya min sminkväska med för godsaker.

Här finns alla produkter som går att beställa. För mig blev det en eye-kabuki, två foundations, ett par rouge, concealer och några ögonskuggor. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0