Crazy shopping!

Det senaste har jag varit tvungen att shoppa en del för att fylla på i badrumshyllan. Älskar att göra shoppingraider och att köpa mycket på en gång. Här är de senaste inköpen:



* Schampo med granatäpple från Bentley Organics för torrt och skadat hår, köpt på Coop
* Balsam med solros, shea och kamomill från Bentley Organics, också köpt på Coop
* Paradontax flourtandkräm, köpt på lokal hälsokost
* Savon du Midi 4-pack småtvålar, verbena, vildros, citrongräs och lavendel, fr hälsokost


Shopping från Ren Skönhet



* Lavera Sun Sensitiv Brun-utan-sol
* Lavera Kompaktpuder No 2
* Aubrey Organics löst rouge Warmed Rose
* Sante läppenna/lippgloss Nude Look

Fick även med prover på Face Treatment Lotion och Cleansing Milk 3 in 1 från Eco Cosmetics.

Shopping från Eleven



* Afriteaque Rooibos Toning Spritzer
* Mádara Decoface Sun Flower Tinting Fluid
* Ecosoapia Hand & Bodywash - Mandel
* Greenland Massage oil organic - kakao/vanilj
* 100% Pure 2 i 1 Body Wash & Shampoo - Jordgubb
* Joey New York Vita Secret Day & Night Vitamin Serums - för fet hy 
* EcoTools Bamboo Powder Puffs 2 st
* 100% Pure Organic Coffee Bean Caffeine Eye Cream
(* Prov Håkansson The Oil - Innehåller paraben)
* 100% Pure Foundation Powder SPF 15 - Peach Bisque
* 100% Pure Fruit Pigmented Nourishing Concealer with SPF 20 - Peach Bisque
* 100% Pure Fruit Pigmented Long Wear Gel Eye Liner - Blackberry
* Prov Mádara Ecoface Deep Moisture Gel
* A Beautiful Life Nagellack - Vexed
* EcoTools Bamboo Eye Shading Brush
* Korres Colour Soft Eyeliner Pencil - Vit
* Korres Colour Eyeliner Pencil - Brunmetallic
* Prov 100 % Pure Nourishing Body Cream - Nektarin
* Prov 100 % Pure Shower Gel - Pink Grapefruit
* Lily Lolo Blush Brush
(* Prov Mario Badescu Kiwi Face Scrub - bl a PEG och propylene glycol)
* TVÅL Smink Mineralögonskugga - Flower's Cove


Nu har jag med andra ord en massa härliga produkter att recensera under hösten när jag ska vara mammaledig :D
Kan redan nu säga att jag blivit riktigt förtjust i vissa saker; rouget från Aubrey, pennan från Sante, alla härligt mjuka "Makeup Tools", fluffiga duschmoussen och perfekt tonade pudret från 100 % Pure, Mádaras Tinting Fluid är inte heller dum. Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Woho! Du är ju nästan värre än vad jag är! Härligt. :)

Jag ser fram emot att höra vad du tycker om Bentleys schampo och balsam som jag ännu inte har testat. Och eyelinern från 100 % Pure. Och tinting fluid från Madara. Men Joey New York? Berätta - grönt eller ej?

2010-08-27 @ 22:45:58
URL: http://www.naturligtsnygg.se
Postat av: Jenny

Visst är det otroligt tillfredsställande med crazy shopping? ;) Hittills är inte Bentleys schampo mycket att hurra för, men det kan bero på mitt tidigare beroande av sulfatschampon. Jag får de det tid m a o. Eyelinern är rätt schysst, men jag har bara testat den ett par ggr. Mádaras Tinting Fluid vill jag hittills inte vara utan. JNYs serum vekar rena, men kanske inte eko tror jag, kolla på eleven.se för mer info.

2010-08-27 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0