Härligt fluffig duschmousse

100% PURE FOAMING BODY WASH ORGANIC TAHITI (ca 170 kr för 536 g köpt här)




Den här är bara för underbar. Doftar ljuvligt av kokos, vanilj och honung, min sambo säger att den doftar som havrekakor. Kanske därför jag nästan får impulser att stoppa det härliga skummet i munnen. T o m minstingen säger "nam nam" när han känner doften :D. I början kändes det lite ovant när jag bytte från Weledas krämiga duschtvål eftersom detta är en tunnare variant att tvåla in sig med, men nu har jag lärt mig att inte överdosera. Skummet smälter på huden och det känns att huden blir ren och återfuktad. Öppnar man flaskan och kikar ner så ser man hur oljorna flyter på ytan. Produkten känns verkligen 100% Pure. Gillar starkt denna variant av body wash eftersom jag tycker att den passar så bra till hela familjen, de rena ingredienserna och den smarta pumplaskan som omvandlar till skum, vilket gör den lätt för hela familjen att hantera - stora som små.

(Tyvärr är den f.n. slutsåld - snäääälla ta in den snart igen!)

Bäst: Jag kan längta efter att få kliva in i duschen och låta den underbara doften berika mitt sinne
Sämst: Rår inte riktigt på barnens skitiga sommarfötter

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Den låter helt underbar.

2010-08-29 @ 19:30:39
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja, den är verkligen lovely. Jordgubbsvarianten 2 i 1 från samma märke är inte heller fy skam =)

2010-08-29 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0