Vis hudvård med WISE

WISE BALANS ANSIKTSKRÄM (köpt för 50 % av 299 kr på Gemenskap grön)



En helt fantastiskt bra ekologisk och närproducerad ansiktskräm. WISE använder sig av gamla nordiska kunskaper om örters och eteriska oljors goda effekter på olika hudtyper. Har provat den som dagkräm ett par veckor nu och är verkligen supernöjd. Den har en härligt krämig konsistens utan att kännas fet, tillför en massa fukt och gör huden väldigt mjuk och elastisk. Känns uppfriskande på huden när man smörjt in sig. Problemet för mig med blandhy är att krämer anpassade för min hudtyp inte alltid fungerar så bra på mina kinder. De känns ofta lite oelastiska och gillar fetare krämer bättre. De fetare krämerna passar ju dessvärre inte min t-zon och haka särskilt bra. Tycker denna ansiktskräm har allt.

Bäst: Att den gör huden så otroligt mjuk och elastisk
Sämst: Jag gillar verkligen lavendeldoft, men i denna krämen är den aningen stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0