Ansiktsvatten från Dermanord


DERMANORD LEMON & ALOE FRESHENER
(ca 170 kr för 130 ml, finns här)



Det här ansiktsvattnet känns ungefär lika tråkigt som flaskan. Tycker i och för sig att själva spraymunstycket doserar och sprider lagom, så jag kommer nog spara flaskan för att hälla över om jag köper ansiktsvatten i mindre bra sprayflaska. Men det hjälper ju inte att flaskan är funktionell, jag vill ju att produkten ska vara det också. Jag märker liksom ingen större skillnad när jag följer upp rengöringen med detta ansiktsvattnet. Det doftar inte ens. Möjligtvis känns huden lite mer sträv, vilket inte är så önskvärt för min del. Inte märker jag att det skulle balansera talgproduktionen i t-zonen heller. Nä, jag vill känna ett friskt lyft och en en mjuk och fuktmättad hud efter jag använt ett ansiktsvatten. En fräsch doft är ju också att föredra.

Bäst: Måste tyvärr säga spraymunstycket.
Sämst: Jag vill ju inte känna att jag hellre använder vanligt kallt vatten.

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Trist när en produkt inte fungerar.

2010-09-01 @ 19:00:56
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja, det är alltid lika tråkigt. Speciellt om man har höga förväntningar. Av någon anledning har jag det på Dermanords produkter.

2010-09-01 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0