30 % rabatt på Eco Cosmetics

I måndags tipsade jag om bra budgetalternativ bl a från Eco Cosmetics. Upptäckte idag att dessa produkter finns i denna webshop till 30 % lägre pris just nu. Det finns även produkter från John Masters Orcanics, i+m, Green People m.m. till riktigt fina priser. Missa inte!

Trots att jag har fullt upp med att testa alla grejer i min badrumshylla kunde jag inte låta bli att klicka hem dessa saker från Eco Cosmetics så att jag får testa dem ordentligt:

* 2 st Lip Care Stick, 17:50 kr/st
* Fuktighetskräm 55:30 kr
* Facial Wash 41:30 kr
* Facial Treatment Lotion 76:30 kr
* Facial Cleansing Milk 48:30 kr
* Ansiktsvatten 62:30 kr

Tot. 347:50 kr inkl frakt, som hittat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0