Mockasiner eller innetofflor

Nu när det börjar bli lite kyligare, även inomhus, är det skönt att stoppa fossingarna i ett par tofflor. Har letat och letat efter framför allt mockasiner till minstingen. Helst vill jag att dom ska vara eko, fast huvudsaken är att dom är giftfria och miljövänliga. Tyvärr hittar jag inga till ett rimligt pris. Jag tycker 300 spänn är lite i saftigaste laget när dom växer ur efter ett litet tag. Har hittat dessa söta tofflor till ganska hyfsat pris här. Men har nån tips om andra mockasiner eller innetofflor i ca stl 22-23 tar jag tacksamt emot det.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag köpte just ett par jättefina mockasiner i strl 22 på Name it.Tror dom kostade 159kr.Fanns med blomma eller stjärna på i olika färgställningar :-)

2010-09-14 @ 16:59:11
Postat av: Jenny

Tack för tipset! Vet du om dom finns att köpa på nätet?

2010-09-15 @ 11:05:34
Postat av: Camilla

Jag köpte mina i butik men det kanske finns på nätet om man kikar runt lite. Name it har ju en egen webshop bla. Lycka till!

2010-09-16 @ 15:00:56
Postat av: Jenny

Okidoki. Jag har nu hittat ett par eko-mockasiner som förhoppningsvis dyker upp här inom kort.

2010-09-16 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0