Paket igen!

Det är väldigt svårt att låta bli att beställa när man hittar produkter till riktigt bra priser. De kommer ju ändå till användning liksom och då är det lika bra att passa på (ni hör mina argument). Ångrar faktiskt att jag inte köpte schampo och balsam från John Masters Organics också, är så sjuukt nyfiken på dem. Undrar om jag inte måste slå till på hårlyxet, lite i smyg sådär.. Här är iaf en skymt av mina Eco Cosmetics-grejor som jag köpte riktigt billigt här.



Fr v.

* Rengöringsmjölk 3 i 1
- med grönt te och myrten

* Rengöringsgelé - med grönt te och vinbladsextrakt

* Ansiktsvatten - med apelsin och oliv

* Facial Treatment Lotion - med arganolja och havtorn

* Fuktighetskräm - med granatäpple och papaya

* Lip Care Stick x 2 - med granatäpple och olivolja, vaniljdoft


En hampa och citrustvål från Verdesativa medföljde också. Doftar fräsch, nästan lite maskulint. Ska bli spännande att testa (när alla andra tusen tvålar tagit slut :P ) Efter lite sniffning, klämmande och kletande känner jag mig ännu mer sugen på att sätta igång och testa produkterna på riktigt, men det får vänta ett liiiitet tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0