Shoppat på Sardinien

Jag är inte den som brukar shoppa hudvårdsprodukter när jag är ute och reser, utan tillhör väl snarare kategorin "souvenirshoppare". Denna gång tänkte jag att det kanske kunde bli ändring på det. Kilade som hastigast in i en liten hälsokostbutik i gamla stan i Alghero, där dom faktiskt hade en hel del. Dock var inte maken och lillskrutten lika roade av shopping så jag hade inte riktigt tid att klämma, känna och sniffa ordentligt. Även om badrumshyllan är aningens fullproppad för tillfället ansåg jag att jag åtminstone var tvungen att få med mig nån slags löddrande ansiktsrengöring hem, för det har jag faktiskt bara en just nu ;) "Face wash biologico" fick jag mumlat fram och mannen i butiken hämtade denna "Two-Stage Cream Soap" som fick följa med mig:



Bioderbe är tydligen en relativt ny serie, som lanserades för ett par år sedan. Tillverkaren Derbe är ledande i Italien inom naturlig hår- och hudvård och har funnits sedan 1966. Är du nyfiken kan du läsa mer här om serien.
Ska bli mycket spännande att testa denna rengöring som bl a innehåller jojobavaxkorn för lätt peeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0