Senaste beställningen har anlänt

Ni har väl inte missat superrean som jag skrev om? Skynda i så fall, den håller på tills imorgon.
Detta hämtade jag idag i brevlådan och bjuder så klart på mina första intryck.



1. Essential Care Citrus Fruit Tonic - fräsch doft av bergamott, citron och ylang ylang.

2. Essential Care Organic Superfruit Concentrate - härlig, milt fruktdoftande oljeblandning i praktisk pumpflaska.

3. 2 st Natura Organics Energising Body lotion - krämig bodylotion med mild doft av mandarin.

4. Natura Organics Soothing shower gel - skön gel med doft av lavendel, rosmarin och citrus.

5. Natura Organica Energizing shower gel - som ovan fast med frisk citrusdoft.

6. Essential Care Lavender Hand & Bodywash - lavendeldoftande med skön geléaktig konsistens i bra pumpflaska

7. Essential Care Ylang Ylang & Orange Bodywash - som ovan fast med en diskret typ blomdoft (älskar verkligen de praktiska pumpflaskorna).

Sen fick jag även med ett par prover som jag tackar för.

8. Natuderm Botanics Handcreme - perfekt med en liten handväsk-förpackning. Krämen känns riktigt bra, kladdar inte, går fort in i huden och gör händerna mjuka. Har svårt att säga vad den doftar, men tycker mig känna ganska mycket "äkta" havtornsdoft (alltså inte som den lite stickande doften som Weledas havtornsvariant har).

9. Natura Organics Rich nourishing conditioner - har inte öppnat den än, men ska nog testa redan ikväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0